Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Η τοποθεσία και τα πολυκαταστήματα


Η τοποθεσία του καταστήματος  είναι σημαντικό στρατηγικό εργαλείο, διότι όπως είναι φυσικό επηρεάζει άμεσα την απόφαση επιλογής του καταστήματος από τον καταναλωτή. Η τοποθεσία μπορεί να προκαλέσει την αποτυχία αλλά και την επιτυχία οποιουδήποτε επιχειρηματικού εγχειρήματος αφού η πιθανότητα ο καταναλωτής να γίνει πελάτης ενός καταστήματος αυξάνει όσο η φυσική του απόσταση μειώνεται από αυτό. Επιπλέον όλο και αυξάνονται τα πολυκαταστήματα που δίνουν το δικαίωμα σε μια τοποθεσία να υπάρχει πληθώρα από επιλογές αλλά παράλληλα και ψυχαγωγίας των καταναλωτών, με το σημαντικότατο μειονέκτημα το κλείσιμο των μεμονωμένων καταστημάτων που βρίσκονται στις γύρω περιοχές και όπου αποτελεί πλέον θα έλεγα ένα παράδειγμα προβλεπόμενης αποτυχίας τοποθεσίας ενός καταστήματος.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου