Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Τρόπος σκέψης του καταναλωτή


 Οι ώριμοι καταναλωτές έχουν περιορισμένο σύνολο προσδοκιών σε σχέση με τους νεότερους καταναλωτές λόγω των δύσκολων εποχών που βίωσαν και τον εθισμό τους στις παραδοσιακές αξίες. Πέρα από την ηλικία όμως, παίζει βασικό ρόλο και το στάδιο επιβίωσης κάθε καταναλωτή, για παράδειγμα ένας φοιτητής πηγαίνοντας σε μια υπεραγορά θα προσπαθήσει να αξιοποιήσει όσο το δυνατόν καλύτερα το χρηματικό ποσό που διαθέτει αγοράζοντας ένα πιο φθηνό απορρυπαντικό όπως είναι το  Essex σε αντίθεση με το Ariel  που είναι σαφώς ακριβότερο χρησιμοποιώντας το ως υποκατάστατο του. Με αυτόν τον τρόπο του παραμένει ένα επιπλέον ποσό που μπορεί να το διαθέσει για ένα άλλο προϊόν της    αρεσκείας του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου