Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Η ατμόσφαιρα ενός καταστήματος

 Πέρα από την εξωτερική εικόνα η ατμόσφαιρα ενός καταστήματος θεωρείται, για το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών, ως ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες επηρεασμού των αντιλήψεων και των στάσεων τους απέναντι σε αυτό.  Οι  πρώτες εντυπώσεις που δημιουργούνται στον πελάτη ενός καταστήματος μπορούν να κάνουν τεράστια διαφορά σε ότι αφορά την ικανοποίηση και διατήρηση του επομένως ο ρόλος της ατμόσφαιρας παίζει καθοριστικό ρόλο. Οι θετικές εντυπώσεις  των πελατών συνεπάγονται με επιπρόσθετα κέρδη για ένα πιο συγκεκριμένα κατάστημα με αυξανόμενο αριθμό ανταγωνιστών. Οι περισσότεροι συμπεριλαμβανομένου και εμένα έχουμε σχηματίσει αρνητική στάση απέναντι σε κάποια καταστήματα που είχαν διάφορα χαρακτηριστικά ενός λεγόμενου αρνητικού κλίματος όπως είναι η ενοχλητική μυρωδιά, ο μη κατάλληλος χώρος διακίνησης που προκαλεί σε συνωστισμό και η μη φιλική χειραγώγηση των υπαλλήλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου