Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Η συμπεριφορά του καταναλωτή επηρεάζεται με βάση την διακόσμηση της βιτρίνας


Είναι γενικά αποδεκτό από την υπάρχουσα βιβλιογραφία ότι οι καταναλωτές παίρνουν αποφάσεις τυχαία, όσον αφορά στην αγορά ενός προϊόντος και ότι οι αγορές που  πραγματοποιούν επηρεάζονται από διάφορους παράγοντες. Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών καθορίζεται από πολιτιστικά, κοινωνικά, προσωπικά και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Πολλά χαρακτηριστικά από την κατάρτιση (background) ενός καταναλωτή, επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο θα πραγματοποιήσει μια αγορά. Ωστόσο δεν έχει διερευνηθεί ακόμα η επιρροή που ασκείται στους καταναλωτές από την διαρρύθμιση επαγγελματικών χώρων κυρίως κατανάλωση λιανικής πώλησης, την διακόσμηση βιτρίνας και την παρουσίαση των εμπορευμάτων. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τους αφανείς παράγοντες που επηρεάζουν τα κριτήρια, τις αποφάσεις, τις επιλογές και γενικά την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Και το παραπάνω επιτυγχάνεται παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με τον ορθό σχεδιασμό καταστημάτων και την διακόσμηση της βιτρίνας ώστε να προσελκύσει το καταλληλότερο καταναλωτικό κοινό. Έπειτα από την ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν τους καταναλωτές προέκυψε συμπερασματικά ότι ο κάθε διακοσμητής λαμβάνοντας υπόψη τα ειδικά χαρακτηριστικά του καταναλωτικού κοινού (target group) που επιθυμεί να προσελκύσει ο εκάστοτε επιχειρηματίας μπορεί να διακοσμήσει κατάλληλα μια βιτρίνα και αποδοτικότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου